About


Hello, I am Kate. I am 21, a fulltime project controller and I live in Austria. I started this blog in October 2013, just because I want to share things I love. Specially photography, fashion, decoration, books and so on… :)

The blog is still in progress – which means that not everything is in the “final version”. I am trying the best to update the design and so on every single day, but it is not possible while a fulltime job. And please excuse my English – I hope there are not too much mistakes.
If you like the things I do/write – tell it & share it. 

Kate




Ich bin Katrin, 21 Jahre jung und eine Projektcontrollerin aus Österreich. Im Oktober 2013 habe ich diesen Blog ins Leben gerufen um Dinge mit euch zu teilen die ich liebe – Fotografie, Mode, Dekoration, Bücher und so weiter… :)

Der Blog ist nach wie vor „work in progress“ – was bedeutet, dass noch nicht alles fertig ist, was fertig sein sollte. Ich versuche jeden Tag das Design usw. zu verbessern und fertig zu stellen, allerdings ist das neben einem Fulltime Job nicht gerade einfach. Wenn´s euch gefällt was ich mache, sagt es & teilt es weiter. Ich freue mich über jeden Leser! :)

Kate






Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen